2011年7月21日星期四

我的減肥大作戰 Day 7

Day 7


零晨時份


望著不太忙的車廠  人開始唸食物 哈哈哈


戰友的探望 也換來一點點的支持


當然 若有無味大菜糕 就更加好啦


 


0200am


茶已經不能夠帶來點點的作用


幸好車車早有預備 是日早餐已在身邊


必要時 隨時出動


身邊人 都知道車車的大作戰


沒有引誘小妹  還買了西柚作宵夜


給了車車一小塊 滿足了這刻的需要


 


0500am


天就快光了


肚子開始有掏空的感覺


這時候 雞蛋出場 感覺真的不賴


一顆小小雞蛋 已能令人有滿足的感覺


人 確實不能長久活在過度富足中 那麼快樂滿足的感覺 難尋


減肥竟然能夠帶來啟發


 


放工


車車與周公相會


 


一睡 就已經中午時份


梳洗完畢 吃埋是日早餐的西柚


便會合外子 女兒


我們一家三口 出街街呀~


 


未出發 先來一個午餐


還欠 蕃茄呢~


這個脾 好好味呀~ 又便宜 十元正


當然去皮吃啦


又係飽飽的



我們 往書展呀~


唔知係咪太多o野睇


竟然唔餓


農夫 食o野的時候 車車眼尾都無望過


勁呀~


 


車車以為行書展應該唔會太耐 點知


令車車失晒預算


家中材料欠奉


幸好有戰友 代買燒雞  (香草燒雞)


好大隻的 車車只係吃了脾那部份


 


其餘材料方面


我與戰友 怱忙走訪兩大超市才能買齊回來


可惜未能購得戰友的菠菜 有點可惜 同 不好意思


我們只好改了少少菜單


就讓我們創作一下 (DIY一番)  YEAH YEAH YEAH


 


看~ 是日晚餐很豐富



我家QQ在看戰友吃菜中


 


是日感想


平平安安 完成一半的大作戰


便便 你去O左邊呀~~~~~~~


1 則留言:

  1. 嘻嘻有乜唔好意思吖,可能個天就係知我咁擔心哩個菠菜溝雞旦,so等我地買唔倒咯,同埋莧菜都差唔多啫,嘩哈哈哈。。。

    勁多謝你連日黎將你屋企成為我嘅反堂,又幫我買菜蒸魚,真係辛苦晒,減完後我地一齊去擦餐好嘅,你想食咩菜,我攪!!!

    回覆刪除