2011年7月18日星期一

我的減肥大作戰 Day 4

吓......還有10日


信心開始動搖 


車車只好不停吶喊 "加油 努力"


今天 有多一位戰友   算叫做為我打O左一支強心針


我要堅持.....................................


 


匯報下 磅數先 119lb


係又落o左 不過小o左d (車車太貪心了)


3日 有 3.4lb 都叫唔錯


 


是日感想


輕型早餐~ 西柚 雞蛋


午餐  分量適中


這個便是我的蔬菜沙律



嘩  吃過午餐


差不多7點的時候 人餓得有點不自然


於是 急急腳 食一塊 這個餐單 車車最難接受的食物



唔知係咪太肚餓  竟然覺得ok


我唸與方飽一起吃 感覺會更好


是晚 要吃豆腐 加菠菜


車車 一見這個配搭 便感到奇怪


乜.....這兩種食物 可以一起吃的嗎


車車 只好將這兩種食物 分隔一段時間 才進食 好了


 


今晚 車車嘗試蒸豆腐  加小量豉油


感覺不錯 


若果有時間  食這個比豆腐花 好似飽肚些


希望明天會有多一點驚喜啦



明天三餐 都幾豐富


期待


 


p.s.


話明 有新戰友加入


車車 為佢煮了Day 1 晚餐 作迎新



2 則留言:

  1. 報告總師令,琴晚臨訓前個肚有D異樣,踎左一陣廁所又冇野去,卒之擦左萬金油再係咁磋個肚,即痾...... 我唸真係太寒涼,完成後一定要飲返D黑糖薑補補佢 Btw, 今朝上磅確實係輕左
    [版主回覆07/19/2011 11:04:00]係呀~ 唔知係咪太肥....我食o左幾日都無乜異樣 哈哈哈
    咁你加油呀~ 今晚有steak 吃呢~

    回覆刪除
  2. 我又完成一個孤獨嘅午餐啦 (我D同事去晒韓國餐廳食生日反 )... 加油呀, 我地繼續並肩作戰啦
    [版主回覆07/19/2011 23:06:00]加油呀~buddy!
    係難挨少少.....我現在當自己係災區

    回覆刪除