2011年7月20日星期三

我的減肥大作戰 Day 6

這一天 確是我減肥大作戰的挑戰日


不過又俾車車成功 跨過了  yeah yeah yeah


 


一清早 踏上上班之路


又無勁肚餓的感覺


既然 又同學仔 在左右


車車 接o左更 就快快去享用我的飽肚早餐


與昨天一樣的早餐



這個早餐真的 不錯 (車車唸 將來唔係減肥 返工早餐都可以照食)


 


工作 再工作


轉眼已經 2點了


車車竟然無乜餓的感覺  唔通已經升o左仙??


 


是日午餐係 生果宴


不過時間關係 車車只係預備了 2個蘋果


車車只係吃了一個便飽了 太可怕了


放工回到家 唸住吃埋那個蘋果


點知一點兒意欲都沒有 乖乖睡覺去


 


又到 我最期待的晚餐


正呀~ 不過唔知挨唔挨到今晚夜~



 


車車減肥 點會要身邊人辛苦


農夫的晚餐  



看落 好似我那份吸引些 哈哈哈


 


是日感想


返工 預備材料要有周詳預備


這個餐單 都足夠我們上班之用 (當然係唔太忙的時候)


感謝主  是日已經day 6 了 差不多走到 "我的減肥大作戰"一半的路途


這個考毅力測試 我有信心能夠完成


yeah yeah yeah


1 則留言: