2008年9月4日星期四

夢想成真

今日


農夫


最開心


因為






見到你咁開心


我都好開心


 


恭喜


農夫



"車主"


P.S.


知道農夫係一個謹慎的人   甚麼事也要想清想楚


而我就係一個即興的人   甚麼事開心就會去做


所以  我以行動支持農夫啦


當農夫做車主一刻   我唸起就覺得好好笑


農夫好似覺得發緊夢中   有點誇  


講真有點lucky  連book 車位時  咁o岩有個不錯的位置 剛剛有人退租


 


我們的願望不用五年就實現了


我們就這樣互相陪伴  互相成長


第180篇


4 則留言:

  1. 買咗車呀...幾時車我遊車河呀??

    回覆刪除
  2. You buy a car?congratulation!等閒借我揸下啦...哈哈

    回覆刪除
  3. 多謝晒!
    農夫最開心!
     
     
     

    回覆刪除