2008年9月18日星期四

心思之作

大家影婚紗相時


可能會在不知不覺間要O左不少相架連相


 


我係那時候


一傾package時


就好快咁拒絕晒額外的相架


 


雖然影o左兩輯


我都係要o左一副油畫


一個相架


 


點解?!


因為我有小小心意之作要掛


 


拍拖時


農夫都幾有心思的


 


最近我將這些心思之作


放在多眼處


茶几上



那時候都估到下


因為有個人常常問我最喜歡邊張合照


當時農夫仲好好幫我唸埋點樣掛起


那時候 我的睡房好細


但乜都有 嘻嘻



攝於2005年


 


床頭櫃上



我最喜歡這張


農夫電腦唔叻


佢用o左好多時間整


趕起 做我的26歲生日禮物


入面有好多我們的生活照


o岩晒貪心的我



 


哈哈哈


當時我


都有獻技的


有我喜歡的PIGLET



我還唸緊放係邊.......


P.S.


最喜歡 有心思


沒有留言:

發佈留言