2008年9月3日星期三

紙箱作茶几

昨晚我們轉行


做搬運工人


(可惜一開工我就俾人炒O左)


 


這就是我們要搬的貨物



 


由於太重


我決定


搵幫手


 


細B 一到


我同農夫都好開心


因為佢一攞就攞


最重那件


我就負責坐埋一邊


 


"不枉阿姐咁錫你"


 


登....登...登....


熱烈歡迎


"我們這一家"的


新傢俱


(搵O左好耐


最終都係去O左訂造)




一套兩件的茶几仔


我覺得好滿意


 


係時候


要同"佢"


講拜拜



"佢"為我們"郭"家


服務了年多



因為一直睇唔O岩


唔想隨意買


P.S.


其實我們真的花了不少心機


去建設我們這個


所以我最喜歡留在家 


1 則留言: