2008年9月30日星期二

我在放大假的日子~第三天

哈哈哈


收到小禮物的我


心情又係大好


 


可能有些朋友都知道


我喜歡PIGLET


 


今次我又多一樣PIGLET 的東西


仲會陪我渡過來緊的冬天呢!



原來唔知幾時


我同農夫講過要買一對過冬


果然有聽我講o野


 


仲有這兩樣


附帶品


一個花花化妝袋



 


農夫好喜歡睇家品


買家品


今次其中之一的收穫


隔熱板


唔錯 唔錯


o岩用



 


仲有這個古色古香的吊燈



來個近鏡先



裏面可以放爉燭


點著的時候


都幾浪漫的


 


P.S.


預告下先


我的畢業友友都有一份小小小禮物呢!


沒有留言:

發佈留言