2008年8月30日星期六

FOB~熱辣辣惹火會

一放工


就馬上會合


隊長同埋其他隊友們


 


天氣真的好熱


一陣間仲熱


 


好快入到西貢


嘩!好多人 


好有夏天感覺


 


是日活動


燒O野食


係呀!BBQ


驚熱唔死自己


哈哈哈


 


我以為係我們這隊人


傻更更


同埋瘋顛


 


估唔到


都有好多人陪我們


 


我們自備司華力腸


"正"


仲有好好味的露荀


 


燒完O野食


散場?!


還有呢!


 


唱K



vsop


我以為我會好快


誰知一唱起歌就上身般


最喜愛steBI 的演出


真的好冶豔


 


我最終都不敵睡魔...............


P.S.


好耐都無咁顛


好正的一個晚上


我就返O左一個無敵更~ Day 接 Night 再即日接個 P


竟然OK wor!


仲好精神


期待我們的開球禮  


是晚 發現肥了不少


咁食法  要節制下了


沒有留言:

發佈留言