2008年8月21日星期四

颱風(9號)鸚鵡來港的一天

今日放假


農夫因鸚鵡的關係


都係放假


 


兩口子


就這樣睇住奧運


迎接9 號風球 (第一次呢!)


仲要我們一有時間就玩劍擊


手短的我


當然係輸啦


 


今日我做o左一個專制的車車


 


農夫就係咁悶o左一日


真的不好意思


 


我只係想安全


一起在安全環境


希望你明白我苦心啦


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


今日我們家做o左避難所


弟弟來避避風球


因為無車回家


佢仲帶o左手信俾我們


森之卷



佢話好好味的


幾客氣


我仲炒米粉俾佢食


佢好喜歡食的!


最後爸爸來接佢回家


佢好似小朋友咁


俾人接放學


接走o左


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


今晚照原定計劃


(人數上就有少少變動由八變四)


兩pair 人


兩個八月壽星仔女


一起吃晚飯


都係


去o左食buffet


不過係韓國燒烤自助餐


哈哈哈



落街時


水靜河飛


回家時


開始大風大雨


 


果然


天有不測之風雲


P.S.


一係佢悶


一係我悶


佢揀佢悶


你的好


我會記住的


沒有留言:

發佈留言