2008年8月31日星期日

江湖豬

哈哈哈


今晚好開心


農夫等我放工


 


其實佢係來捉拿


通緝犯


江湖豬


 


話說


我昨天一放工


就去o左玩呀玩


"早"返屋企


 


期間


仲同佢講o左句


"人在江湖  身不由己"


講的時候


我們兩個都覺得好好笑


 


P.S.


今日我要好好記住


因為有你真好


我做O野的時候   你幫我做做家務事


我去玩的時候    你幫我做跑腿~送別別人


仲玩緊的時候     幫我陪父母親吃晚飯


玩得夜的時候    只叫我"小心些!" 無囉囉唆唆


玩完瞓的時候   幫我"較"好幾個鬧鐘叫醒我


返完工的時候   你還等我放工


1 則留言: