2008年8月14日星期四

韻兒與我

給無限精力的韻兒:


今晚又係我們一家聚一聚的日子! 下午你氹得爺爺嫲嫲高興萬分, 可惜同時暴露你貪吃的小面目呢!你果然係一隻貪吃的小豬.


姑媽睡了一覺起來,你俾了一個驚喜給我呢! 你第一次叫我"姑媽", 這代表了你又成長多一點點了!


今晚我們第一次兩個人一起去街街。我們去O左訂蛋糕給姑丈, 你令我很疲累呢! 你步伐穩定, 一見到食店, 你就跑入去。我就好似捉雞仔捉你回我身邊。你跑我追。見到你咁活潑可愛, 辛苦D 都要陪你玩捉雞仔啦!


姑媽訂蛋糕之際, 你就搞搞震!有相為証呢!




玩罐罐



玩繩繩


P.S.


計劃有變!?


沒有留言:

發佈留言