2008年7月26日星期六

~一年零兩個月~

~一年零兩個月~


為O左


歷久常新


有空便會想想


我們"跌親"O左幾耐


唸唸新意思


搞搞鬼鬼



無辨法


我係好怕好怕悶的人 


有時候


仲要好似琴咁  間中調音



農夫


病了差不多一星期


我就要記住唔好騷擾佢休息



要自己搵O野做


在這段期間


我的功課


學習體諒


但其實


另一面的我~惡魔..............................................................


P.S.


踏入一生 這個階段~結婚 (個人想法)


你話特別嗎?    唔特別,同以往一樣過生活


有趣嗎?    都幾有趣,你要用盡你畢生的交際技巧去好好維持這段關係


如何一生一世?


唔............哈哈哈 ..........................我都唔知wor............


給農夫的話:


喂!  你要快d 好番呀!


我就o黎滿口白泡了!


                                     from 車車上


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 祝你地幸福快樂呀 !!!!
    [版主回覆07/28/2008 20:21:00]大家都要幸福呀!

    回覆刪除