2008年7月13日星期日

給韻兒的信

給一天一天成長的韻兒:


現在回想,第一次遇你見面係在你出世後的第三天。因為之前你住的病房只可以給父母探望。姑媽想探也不能夠呢!


不過第一次見面,我也偷偷用了特權。



那時候你因為溫度不夠,要瞓係保溫箱。我只好伸手入內摸摸你。同事見我這樣,好好人地抱你出來讓我抱抱你呢!


好快你就俾杯茶我飲tim   ,於是雞手鴨腳替你換尿片。


 


你知ma!生命真的很奇妙。那時候,你的樣與爸爸很像。令我想起我們的童年,我的弟弟真的大個仔了。   (好彩我仲係咁細個) 


轉眼間,你已一歲多。我唸好快識叫我"姑媽"了!


你這個姑媽,好惡的。唔乖,你就會.................................................................


希望你健健康康   開開心心


可愛姑姑車車上



一歲零四個月多的你


幾似日本妹



 現在行得好穩陣tim


原來背住包包想出街



預備食粥仔



坐在寶座吃粥仔


你睇 幾百厭



頭髮又亂了


唉!


P.S.


姑媽其實好懶


所以少去探你


唔緊要


叔叔常常去陪你的


佢係代表   hehe


沒有留言:

發佈留言