2008年7月5日星期六

一般的...................

一早起身


大部份團友瞓得好好


有幾個就.....................


我.......當然係最早瞓啦 


我們的活動




這裡的Locker很特別的


隨時彈出來的


一個早上


玩o左不少東西



"急馳競賽"


"大滑板"


"垂直極限"


"離心滑道"  我玩o左浪漫那條滑道


"巨獸碗"



(他們說一般啦 )


我大部份時間睇下   等下


不過都有玩過下~兩樣咁多啦 (我玩紫色那些)


已經嘈足全程


哈哈哈   (失禮晒)


當我們唸住休息下


吃飯時


風雲變色


下大雨


真係有好有唔好


一.淋雨 容易病倒


二.人會少o左 不用排長龍


吃完飯


仍然 下緊毛毛雨


各人都唔理


照玩


噴射滑道 (佢地凍到......)


我就去o左玩夏威夷水城 


最後我們一班人


去o左沖浪  超級造浪池


哈哈哈


其實我們都叫  Lucky


吃飯時  係最大雨


離開時 雨停了



入水上樂園前



入水上樂園後 (好鬼攰)


沒有留言:

發佈留言