2008年5月25日星期日

紙婚之旅 Day 1

今次   自助遊


我係貢獻


農夫係 無限貢獻 


(特別搭的士的時候   佢簡直係泰農 因為我完全唔知佢講乜)



輔助工具


一早農夫  去o左做o野


我就睇書  學海無涯



酒店門口


第一站~Siam


Siam Paragon




Food Court in Siam Paragon



要用這一張咭


泰農得戚講我知


(扮晒o野)




泰農必吃食物


牛丸牛腩金邊粉



泰農幫我充值中


最令人振奮係..........


我們見到明星呀


佢勁好人  勁有型


我們決定 要睇風雲2......



 


之後 泰農又去做o野


我就......




吃 ice-cream


又咳死o左



某某明星夫婦至愛


竟然又係泰農必吃食店之一




在泰國食日本o野?!


 


沒有留言:

發佈留言