2008年5月22日星期四

任性的計劃

昨天


放工前


唸住


確定下更期


竟然


俾我見到"O"


立即搵老細


問下真定假


係真的


那一刻


真係感謝主


同埋想錫老細一啖


(大家唔好 話我誇)


試唸下病病鬼鬼


突然


有假放


興奮之情


難以用筆墨形容


今日的我


都係喉嚨好痛


我真係要快些好呀!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


今早作好決定


計劃好...................................................


機會好難得


我要任性一番


即興的心情


一個字"爽"


 



 


沒有留言:

發佈留言