2008年5月25日星期日

因為愛 (下集)

放工


瞓o左一陣


起身


執下行李


農夫


無計擔心我 哈哈哈


今次係我咁大個


第一次自己搭飛機


心情好緊張  又興奮  (即興的感覺 真係好鬼正)


好快 就見到農夫   yeah


 



出門口的時間



我搭巴士o架


好似電波少女咁



同往時唔同


今次要去 terminal 2



Q zone check-in



就快上機了


又收到農夫



OK wor


No problem


你睇


我仲帶o左一位戰友陪我



架機唔full


我同戰友


一人一個位


"正"



日落


好靚


同我


心情


一樣


咁靚


這時候  我寫緊一封情書



這餐唔錯


幾好味



到達


目的地


拿埋行李


就見到農夫


行快o左


哈哈哈



一出閘


已經俾人捉住


又無咁勁呀


 


沒有留言:

發佈留言