2013年5月2日星期四

Level 28

 



哎呀
時光過得太快了
Level 27 都未寫到篇內容

轉眼就打緊Level 28的標題
分分鐘要雙月份甚至三個月一回成長印記先得

都係快快寫這一篇好了

飲食方面:
QQ 可以自己食得叫合格, 仍會食到有飯餸在枱上
只係可以用匙同义
佢想用筷子, 但未能成功使用
早晚一支奶, 大約120-180ml不等
不太吃蔬菜, 不過這幾天借了本"莎莎便秘了" 的圖書 鼓勵佢食吃菜
好似有效, 因為昨晚陪我吃節瓜, 佢平時會放係我碗中

大小便方面:
自26個月戒片, 戒片成功~
經這兩天貼身陪伴, 我家小妮子已經可以忍下尿, 去到廁所先解決
同埋即使著住尿片, 也不尿在片上
我們也兩個月沒有買片了

自理方面:
仍學習緊著鞋襪
懂得除鞋
協助開下飯
我就多一個小隨從, 間中拿下東西俾我

說話能力方面:
這兩個月講多O左好多O野
不過見到人的時候都係好怕羞

自我控制情緒:
差一點
做不到的時候, 都係表現忟憎

都係個句
"乖的時候似天使
曳的時候似惡魔"

她最怕爸爸罵
都好有一個人治到佢


沒有留言:

發佈留言