2010年10月15日星期五

愛心早餐 (26W2D)



一大早   車車被執床聲叫醒了

我想昨晚 看夜的姑娘應該很忙  因為另一隔嘈吵得緊要

車車 瞓下 醒下  好似返了一晚夜


一早 姑娘便走過來 聽小小寶貝的心跳聲  真高興 (連續兩天 聽到她的心跳聲)

車車 吃過早餐  (d 粥真的 無乜味 幸好車車都食得幾淡)

之後 有姑娘話有人俾o野我  問我自己攞定佢攞入來俾我

車車 當然自己去攞  

一路行 一路疑惑緊會係邊位呢~ 

真的好驚喜呀~

原來係  隊長   NIGHT 完 都來探下我  仲買埋早點給我吃 

真的好多謝佢呀  車車當時好感動

車車 身邊有好多天使呢~



講番小小寶貝

今日又有得與小小寶貝見面

見面後  醫生允許車車出院 回家休息

就這樣 車車展開了 在家好好安胎的日子

同時正式結束了我與小小B 返夜的日子


p.s.

親愛的小小B :

媽咪知道你一向都好合作   好乖巧

爸B 同媽咪都希望你keep 住呀

頑皮一次好了 知ma~

愛你的媽咪上


沒有留言:

發佈留言