2009年7月31日星期五

愛是................可口可樂經典弧形玻璃杯

昨晚深夜 才看到 麥當勞的新廣告



Oh ............可口可樂經典弧形玻璃杯


730 開始已經有得換    


個人已經  心大心細 


究竟  俾$120 換一set 定係 食加大餐換好呢~


 


大家可能都知道 農夫好喜歡儲 可口可樂的東西


現在佢做o左泰農


錫佢的車車


當然 第一時間想儲齊  等佢返來 有個驚喜 


 


今日一早  車車已經決定  食加大餐去換


咁樣先表達到我的愛 (其實因為我係一個師奶 食餐換抵d 哈哈哈)


同埋車車都幾喜歡那個儲o野的過程


 


醒目車車 當然唔會一個人去儲  要食成6個麥當勞餐 唔肥就有鬼


馬上打俾農夫的老死


 


C:  喂喂! 可唔可以幫我食一個麥當勞餐呀! 我想換隻杯俾農夫呀!


T:  你可以唔駛食麥記了! 食你鍾意的O野食啦!


C:  內心 十萬個????


T: 琴日X仔話我知 有得換,我驚無晒,馬上落街買咗一套俾佢呀!


C : 唔該晒呀! 你果然係佢好兄弟呀!


T:  "緊"係


 


男人之間的感情.......


見到有人 同車車 一樣咁錫農夫  內心都好開心


 


車車 唸唸下  我唔可以無表示


咁朋友仔那套用作儲存


自己換兩隻 日常用都好WOR


就係咁 車車都係食O左一個 加大餐 嘻嘻



 親愛的農夫:


明天便是你的生日月了!   這隻杯送俾你呀!


 


P.S.


至於另一隻杯杯  


 


C: 細路呀!


細細: 咩事!


C: 家姐呢! 想換一隻杯杯呀!


細細: 邊度有得換?


C: 麥當勞有得換, 食加大餐就有得換呀!


細細:  咁....今晚我去食啦!


C : 好呀!  我要粉紅色!


細細: 好啦!


 


呵呵呵 


細細真係乖 抵阿姐咁錫你


 


1 則留言: