2009年6月20日星期六

我朋友係晁太!!

親愛的  Oli:


今日係你的大婚日子  作為老友的我    內心好感動 


兩年前的  我與你   還記得嗎???     



我們 相識十數載  雖然不是常見 但當中的默契仍在


好懷念我們一起讀書時候 你照顧我的情景呢!


今天的你與我



今天  見證著你踏上人生的另一個階段  


要幸福快樂呀  !!


今晚  令我最感動的係你在台上那一番 說話 (果然係教中文呢!)


無錯 在婚姻關係上 愛係好重要的  我們要包容 對方的缺點


你的男人  我會用"" 字來形容   (不是人人受得了呢!)


 他說"你是第一位 也是最後一位." 


我深信 你會幸福快樂的! 


 


婚姻 建基於愛


"如何去維持"  這一科題係 一門持續進修課程  我們都要一起努力


我已讀了兩年多  當中的心得就係溝通


溝通 係好重要的


有乜o野  記得要講出來呀


對方 未必知道我們唸乜o野 


 



上o左頭  大個女呀!


 


讓我同你 say 個 hi 先


" 你好呀, 晁太!"


"歡迎加入師奶行列呀"


 


p.s.


To Gary: 你要好好對Oli


                 如果唔係 你要小心d!"


                                                         from 會好惡的車車上


1 則留言:

  1. 謝謝你,我的「姐姐」:p
     
    [版主回覆06/25/2009 11:29:00]乖喇!

    回覆刪除