2009年6月2日星期二

父母初體驗之 試後感

今晚  一家人吃完晚飯後


我與農夫  最想的係 回家瞓覺


經過這短短的父母初體驗後  


車車明白到:


生一個小朋友之前  真的要停一停 唸一唸  (仲要係唸得清清楚楚那一種)


家中有一個小朋友  走來走去  感覺係有點不同 positive (暫時還未唸到字眼來形容)


但隨之以來的東西實在太多了


 


今次車車親身體會到    做人父母甚艱難


1.  想瞓覺 : 先要得到BB大人允許


2.  想做自己O野 (eg. online) : 又係先要得到BB 大人允許 ;


                                                 若然得到允許, 個心都係心掛掛 


3. 個人變得神經質 (我唸農夫這方面會嚴重些)


4. 如何教育才是大問題


 


有幸我倆 當初的決定是對的


先好好享受 二人世界的日子


 


Are you ready ?


期待 ready 的日子


2 則留言:

  1. a very good experience for you two ar....but you will enjoy the life when you two have your own baby even have some 犧牲
    [版主回覆06/11/2009 00:06:00]"犧牲"  這個字眼 不太好呀! 太沉重了!
    等我唸一唸如何形容
     
     

    回覆刪除
  2. 係呀!生之前諗清楚呀!
    唔好話生就生,我唔想收你個仔做case呢!!!!(touchwood!!!)

    回覆刪除