2009年5月27日星期三

老婆兩歲了

在人生路上  每個人都會有唔同的角色


而我 兩年前  就多o左一個角色


今日我   這個老婆 2 歲了


轉眼兩年  還是有幸福的感覺


 


在這兩年間 


第一年磨合期   兩個人來自兩個家庭 當中一定有唔同的生活習慣


嘻嘻 幸好車車 係一個無所謂型  所以這一年當然無問題 話咁快就過o左


第二年  


農夫對我都好好   係有時候姓下"賴"  可惜遇到精叻的車車  真係可憐


 


明白自己不是完美的人


有幸農夫 處處體諒


平日車車 懶懶散散  不整潔    農夫都會"話"幾句   不過撒下嬌就會"過骨"


比起我     農夫係一個有禮貌的人


我們日常生活  相敬如賓     有時車車都唔太習慣  農夫唔該前唔該後


不過相處耐了 會想  習慣係一樣可怕的東西  若我們 將伴侶為自己所做的事


視之為必然  那麼還會珍惜嗎? 


農夫有時候會往公幹   更令車車 感覺到他的好


農夫在港的時間  車車的電話 好少會無電


                               家中一定有熱水供飲用


                               車車不會凍醒或者熱醒


車車愛家人  有幸農夫 愛屋及烏


有時車車要上班  若有任何家庭聚會 農夫會替我做代表


對我的家人都好好  車車明白我家兩老係有點..........


 


兩夫妻    一定會有唔同的意見 或見解


有幸我倆   都懂得 停一停


 


車車仍會努力做 個 好老婆


努力做個好廚娘



我們要繼續牽手 呀


1 則留言: