2016年12月30日星期五

2016 冬假~Day 8

Day 8
 
 
昨晚Q媽搵到一套好看的韓劇
 
"浪漫醫生金實福"
 
 
今回竟然連外子也覺我好好看
 
陪我睇到凌晨
 
 
難得難得
 
 
雖然係咁
 
Q媽仍早起
執執執....屋
 
今早去到廚房
 
這個地方去年狠狠地清理過
 
不少不再使用物品
 
已按斷捨離 方法處理掉
 
故此好輕鬆地抹下塵
 
 
下午與鄰居小朋友慶生
兩個有緣的小朋友
相差四天出世
 
 
今天生日的小朋友
要求QQ叫佢"姐姐"
QQ拒絕
 
我問QQ點解
佢又唔識答
只係話唔想
 
我才回想一下
QQ如何叫其他鄰居小朋友
才發現
連中一那位哥哥也係叫其名
 
小妮子只肯叫我與外子的朋友為姐姐哥哥
 


 
晚上我們又出動了

 今天為奶奶慶生
順道預祝QQ六歲生日
 小妮子自己揀o左這個蛋糕
個公仔又幾好玩的
 是日兩大主角


沒有留言:

發佈留言