2013年1月4日星期五

2013第四回

04.01.2013
嘩! Day 5 了!

完成o左5天的單對單湊女大作戰
點解講單對單
因為Q爸一連五天都係上班天

之前都會兩口子一起放假湊女
Q媽好少會連續咁多天的
下次有機會要挑戰半個月

總結這五天的得著就係
QQ好跟我 我在她心中的地位終於超越Q爸了
哈哈哈 即係我辛苦o左

今天囡囡多o左幾咳 不過鼻水有改善

早上0830 起床(早o左呀)
但飲完支奶  又瞓過
仲要一瞓就差不多中午
我倆母女俾人狂搵
因為中午我們約o左奶奶一家飲茶

囡囡 都好乖 又食o左一碗飯 少少菜
還未夠鐘去健康院
又去了會所玩

準時去健康院
囡囡都係唔合格
見到陌生人點會講o野
哈哈哈不過我知囡囡 講o野係慢D (不過每個人都有快有慢)
囡囡係慢個批  哈哈哈
我都不太擔心和心急
因為我同外子都太多o野講了
囡囡慢少少都好 (不過少少就好了)

姑娘叫我們引導佢講多D
仲叫我想網睇資料

除了講o野
佢問我囡囡係咪仲用奶樽
其實我都想用杯杯
嘗試過一次 佢飲得一半分量
我同外子都覺得又她用好了
但姑娘 話其實一歲半已經要開始戒
咁一歲半又好似太早

我唸要同外子講下這個話題先
而且可以轉飲低脂奶

回到家已經四點多
囡囡都係唔瞓 咁算啦
我們咪早些吃飯(7點前已開飯)
9點前囡囡 已經自動瞓了

唔瞓午覺的好處
就係早早睡覺
P.S.
人大了
記憶差了
即日唔寫下
明天便忘掉了一些
Day 3 未寫因有些唔記得


沒有留言:

發佈留言