2013年1月13日星期日

2013第六回

14.01.2013 星期一
放假日
昨晚早早上床睡覺 (11時前)

今早8時前已起床
做回昨晚嘗未完成的家務

囡囡也好合作待我完成家務才起床
0830am起身 飲奶 玩玩具 睇phonics
見個囡喜歡食蕃薯
等我又整俾佢食下先



另外唔知用杯杯關係定係唔夠肚餓呢~
佢只係飲O左200ml多些

今早我們有節目
去O左睇醫生
其實已經差不多好晒
不過為O左安全計都係見下醫生好些

有時間 陪O左個女去室內playgroud 玩O左一陣
就係咁 我們出了街兩個鐘

回家時
購買了囡囡近來最愛雞蛋仔
佢一個小人仔可以食我半底

回到家仲可以跟我們食午餐
好友放早 來了與我一起吃午餐
咁樣的短聚已經感覺好良好

早起床的關係
不用一會
囡囡兩點前自動"暈"低O左


當Q媽唸住可以瞓下晏覺
誰知做埋手頭功夫
剛巧一個半小時
囡囡復活了

下半場開始
抱下玩下
洗埋白白

又出發往室內遊樂場玩

今晚我們郭氏設宴
慶祝奶奶生日
囡囡狂玩乾杯遊戲
飲了一大杯水

回到家
已經晚上十點
快速換衫 飲奶

晚上十時半
囡囡便睡著了
放電真係好有用

今晚終於再次瞓床仔
只因我陪佢一起睡
哈哈哈

P.S.
昨晚我們家居又有變動
床仔再次回歸主人房


沒有留言:

發佈留言