2009年12月9日星期三

與大寶貝見面 (一連三日)

車車這個姑媽


其實好少會連續數天 與大寶貝你見面  都係因為懶


這個星期  我們見了三日呢  yeah


 


第一天   


你放學見到 姑媽


你就問"媽咪呢?"



第二天


又係接你放學


問你 我係邊個


你只望著我  沒有發出一句話


原來你認不到 姑媽   哈哈哈


(姑媽 好似無試過 唔帶眼鏡見你  今天好似第一次)


今天姑媽特意買 蛋糕給你吃呢 


 你一路上 一隻小手拿著 蛋糕  另一隻小手拖著姑媽


那段路  真的好感動呢


我的大手 握著你的小手




這個美心斑蘭蛋糕


味道不錯


好鬆軟


可惜價格貴了點


見你吃得津津有味


我看吃兩件也絕無問題


你看 你的衫衫 幾污穢  皆因飲水唔專心


今天咳咳多o左好多  令我們很擔心


你乖乖  身體健康些啦   


由姑媽咳埋你那一份 



第三天


今早接電話


便聽到你叫"姑媽 .....起身....飲茶呀..."  


懶惰的姑媽  也不敢怠慢


病病的你  吃了藥後 呆呆的



爺爺  帶著你 去玩呢


日後 你要記著 爺爺多麼疼愛你




p.s.


給我的大寶貝 作為我們的小回憶


沒有留言:

發佈留言