2009年12月22日星期二

2009 ~冬大過年

轉眼又一年 


這幾天天氣都好凍   真係要著多件衫


 


今晚 又係趕...趕...趕...


一放工  已經飛奔 換衫  上車 回家


幸好我身邊有一個  農夫  嘻嘻嘻


 


一回家  一家人齊齊整整等待開飯



冬節


當然要來一碗  湯圓 (團團圓圓)


好好味的   by 我家媳婦


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 (母親的無聊日記)


正等待開飯的時候   我媽找來了我們小時候曾用過的物品


農夫 好好的  拍下來給我看


 


你睇我的大寶貝  一臉無奈



小寶貝就 唔知發生甚麼事



最後 還要來一個   "好" 在身



沒有留言:

發佈留言