2009年8月27日星期四

有天使.....點會無魔鬼....

有天使.....點會無魔鬼.....


 


最近身邊好多友友都試過 美心推出的魔鬼蛋糕


車車對於 這個產品 真的


 


但係車車 都專誠走o左去美心  買o左個回家


原因只得一個  我太愛農夫同埋家人



講真 美心 真係幾有心機 連個盒都好靓



經過 我的家人  品嚐過後


佢地 都好欣賞這個蛋糕


個個都話好好味


 


雖然我未能體會  但見佢地食得咁開心


我都好開心


 


希望 你們會陪番我食 天使蛋糕  嘻嘻


4 則留言:

  1. 比天使好吃多了~~

    回覆刪除
  2. 我都食過呀~~但係我覺得天使蛋糕驚喜多一d~~~

    回覆刪除
  3. 魔鬼蛋糕好味!!!!!!!~

    回覆刪除
  4. 好想試 ...
    [版主回覆08/31/2009 13:39:00]等你番來, 我們一起食 天使 同 魔鬼蛋糕  嘻嘻 

    回覆刪除