2009年8月4日星期二

特別版生日蛋糕

又到八月份~ 車車身邊特別多8月壽星


 各位生日快樂呀!


 


這一盤蛋糕 係咪好特別呢~   還有數字蠟燭


 


在廚房唸點樣擺好這五件西餅


焗爐托盤出動  真係"有創意 我鍾意"



今晚晚餐 都幾好 食下又煮下


我們的頭盤  好鮮甜的


車車只對帶子有興趣



食緊頭盤時還白灼了 size細d 的蝦來吃


我們一蝦兩味



還有蟹


今次我們煲蟹湯  車車真係好喜歡這個湯



yummy yummy



是晚唯一的綠色



還有這個擁有好多的第一次的炒蜆


第一次用 啤酒來"贊"酒


第一次用冰糖來調味


第一次 車車 一路學緊點煮的時候  一路俾蟹汁噴面



我們由三號風食到八號風


 


"天鵝"  又無我份!!!!!!!!!!!!!!!!


唔通 今年我與風糧 無緣 >-<


 


p.s.


人又老了...愛家!


期待以後的住家菜聚會!


 


好開心連續N年 在家為你預祝生日


2 則留言:

  1. 人老左, 變得愛家.... 講得真好!!!
    有個屋頂遮下, 係唔同d嘅....
    整多隻奴棣男係屋企仲正...
    哈哈哈哈...我的目標.
    [版主回覆08/06/2009 23:49:00]變o左態

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意煲呢個湯, 好啱我食, hahaha

    回覆刪除