2009年2月13日星期五

Look For A Star 游龍戲鳳

早前同友友閒聊


原來大家都想試試


獨自往戲院看看戲


咁o岩呢!  (都話佢係我同類啦!)


 


我揀


情人節前夕


做我這個第一次嘗試


哈哈哈


(幾玩o野!)


 


身邊都係一對對


初初都覺得有點點孤寂


八卦的我


就周圍望  睇下人生百態


 


當影片開始時


那丁點的孤寂消失得連影都不見了


哈哈哈


喜歡睇戲集 影片的我


真的全情投入


 


其實原來


兩個人 定一個人 睇戲


分別都不大


我只是不喜歡 等待戲開始時


一個人 無人與我閒聊


我唸如果旁邊的陌生人


唔介意同我講兩句的話


我覺得一個人睇戲 都幾好


自己時間 自己話晒事


 


下一次想試試


與農夫大家一起入戲院


但睇唔同的戲


唔知又係會係甚麼的感覺呢?


 


P.S


當時的泰農好驚訝 點解車車會一個人去睇戲


明知他會陪我睇   戲也未落畫


因為想試.................


沒有留言:

發佈留言