2009年2月6日星期五

煮飯仔之再接再厲

今晚有個老友記


上來車car私房菜食晚飯


車車當然要做好準備


令友友有賓至如歸的感覺啦


 


講起這位友友


我的回憶就會好自然唸起


運動場上


無論佢參加長短跑 定係 球類比賽


車車盡量都會係佢身邊


做的都係按摩的工作


御用按摩員 嘻嘻


 


我信緣份的


即使我們一年見面的次數


可能係一隻手內都數得晒


但我都係咁錫佢


 


講番今晚的菜式


友友話想飲下番茄花蟹湯


當然無問題


材料要新鮮


今次隻蟹好大隻



你睇


係咪好大隻


瞓覺日 人係殘o左d



農夫都有幫我手



幾man




今次煲湯好好好好好好飲


好成功


 


農夫係咁讚賞我


友友都飲o左一大碗



我們的四餸一湯


p.s.


無論你的決定係點 結果係點


我都會撐你 支持你的


只想你開開心心


沒有留言:

發佈留言