2008年11月21日星期五

田雞焗飯

喜歡煮o野食俾農夫嘗


 


最喜歡攪攪鬼鬼的我


今晚煮新o野


田雞焗飯


 


洗好田雞 加薑


調下味



Ready


Go Go Go



煮好後



味道ok


農夫話奶奶煮得好味d


等我有時間去取下經先


我要努力 我要進步


 


除了焗飯


還有蒜蓉炒豆苗 (正呀!)


家鄉小菜~



P.S.


有時間 煮新O野俾親親農夫吃


一大樂事也!


2 則留言:

  1. 嘩.....田雞自己劏嗎?
    唔驚嗎?

    回覆刪除
  2. 哈哈哈
    不用自己劏呀!劏
    檔主搞埋俾我!

    回覆刪除