2008年11月16日星期日

2008 大閘蟹宴

又係一年一度的大閘蟹宴


今年遲O左少少


 


待熱愛足球的農夫回來


我們便出發預備今晚的宴會了



咕喱一號


我係二號



好重的


有45隻大閘蟹


3斤蝦


6斤蜆


不知幾多斤的瀨尿蝦


 



開餐了


因為默契的關係


阿瑩成功食多半隻


哈哈哈



食飽了


 


我同農夫都好喜歡搞聚會


睇見大家食得開心


我們都好開心


P.S.


鳴謝


奶奶 借場地 做大廚


父母親 贊助


5 則留言:

  1. 仍然好回味, 今日又要開始麥皮的日子
    不過可以食到咁好味既海鮮, 十個"值得"

    回覆刪除
  2. 我又想食呀........
    喂喂...康師傅有無去呀??

    回覆刪除
  3. 有去呀, 仲食得幾開心
    佢話我地成班人講野好攪笑
    遲d我地攪去食蛇宴, 有冇興趣呀?

    回覆刪除
  4. 嘩嘩嘩~~~~
    張枱相當恐怖~~~~
    你哋好利害~~~

    回覆刪除
  5. 哈哈哈
    最喜歡這種場面

    回覆刪除