2014年11月17日星期一

ABC 玩團迪士尼 vol.2

年紀輕輕學人揸地圖



入到場
正係巡遊的尾聲
QQ問我: 阿POOH點落番嚟?

 
原本想睇米奇金獎音樂劇先
話晒Q媽通完頂
 
去到剛開場 無得入
 
於是提早 玩QQ想回味好耐的小飛象和旋轉木馬

乖乖等待。。。。。
 
到佢啦
超開心
有Q爸
Q媽專心影下相
不用陪玩真好


 玩完開心到跳跳下
仲話好好玩
叫我下次一起玩

 
好似好緊張
細個的時候
要我們攬住坐
又要氹佢
 
現在自己坐
要我們坐其他馬仔陪佢
可惜附近馬仔已有人
Q爸做了近身侍衛
 
Q媽自己走去搵馬仔騎


 
仲搵其他人幚我影相
哈哈哈
 
其實我同QQ一樣好開心

 
回味過後
 
Q媽可以坐下休息下
睇音樂劇
 
QQ大躍進
我們一家突意坐側邊
驚佢怕黑
話要走人
 
QQ成功睇晒
無異樣
 
"Q媽明白我家小妮子
會一天一天長大
但也成長得太快了
兩歲的你
同現在的你相差太遠了"
 
 
(後補影的
那時候未入黑)
 
之後走o左去影相
排隊時
QQ唔敢一個人去影
最後。。。。。
做個勇敢小女孩



今次影o左兩個公仔
因為黃昏了 早些吃晚餐
一陣間可以睇 晚間巡遊和煙花

不過Q媽俾城堡這個景象吸引住
影了張全家福
還買下相片作留念

 我們開餐地點
 








食飽飽
我們兩個急不及待
一出餐廳
便搵個位坐低
辛苦Q爸企全程


講真氣氛真係唔錯
幾好睇


當想睇埋煙花時
QQ竟然睡著了
 
幸好我們住酒店
快快回去休息
 
以為QQ會一覺瞓到大天光
原來係义义電
於是一家走o左去遊戲室玩
 
玩o左一陣
便瞓了
 
為明天作準備
 
 
 


沒有留言:

發佈留言