2014年7月27日星期日

SDM 觀課日

不知不覺  QQ學了跳舞 一年半
佢間中會同Q媽講要學多D跳舞

語句怪怪
不過我知佢喜歡便足夠

QQ一向不喜歡 在人前表演
除了她想 做俾你看

參與了兩次觀課日
QQ都係在我身旁
連大合照也拒絕

幸好我對此又沒有所謂
因為我知佢唔喜歡
係咁多人面前表演

我都唔喜歡啦

雖然明知QQ 唔會做
又係Sleeping day

不過我都係快速睡一個多小時
準時出現係課室

因為我想知我囡囡學緊乜
在家中的身體郁動係咪係這裡學

今次老師好好
知佢性格
上星期  拍低o左少少佢上堂的表現俾我睇

証明俾我知佢上堂唔係咁
哈哈哈

真係感激佢咁做

QQ就係咁有自己一套
仲要幫同學仔影相





沒有留言:

發佈留言