2013年6月6日星期四

美心班蘭蛋糕事件

同QQ行過美心
見有細細個的班蘭蛋糕買
$28/個

顏色有無咁瑩光綠
就買一個回家
唸住佢瞓醒當下午茶
原本仲想俾佢吹下蠟燭

我這個媽
最喜歡陪個女做佢最喜歡的事
因為最愛看佢笑

係原本
最後取消
因為行回家時
QQ想我抱
我咪俾佢選擇
1. 自己行回家, 瞓醒有蛋糕食有蠟燭吹
2. 媽媽抱回家, 瞓醒有蛋糕食但無蠟燭吹

QQ選擇Choice 2
好!Q媽已經再清楚講多一次俾佢聽

瞓醒
佢好似忘記了似的, 叫我點蠟燭
Q媽當然say NO, 忍住唔點
其實我都好想點俾佢
但為了囡囡好
我決定唔理這個要求
這係佢自己決定的後果
我要言行一致

囡囡:
下次媽咪再陪你啦~



 

沒有留言:

發佈留言