2013年3月28日星期四

第36回

復活節第一日假期
難得與外子一起放假

 由於天氣一般
ABC family 繼續懶散過家庭日
哈哈哈

9時多起身
囡囡 "早晨起身!"

Q媽昨晚好早才睡覺
仍強作精神與小女玩

睇下書....貼下紙...
仍努力戒尿片中
一天一天進步

已有多天早上起來無濕片
看來好快不用著尿片了

一家人食個Brunch
再加吹下bubble
去公園遊玩下
一大個早上便過去了

往食店期間
拖著女兒的我
無留意到水窪
QQ一隻腳仔踏下去
穿拖鞋的佢
濕了腳仔
馬上同我講抱抱
唔要著濕鞋仔

一邊同佢講係佢唔小心
一邊幚佢抹乾腳仔
俾張紙巾入鞋到著番
吹BUBBLE 解決這件事

我家女兒好怕濕衫的
一定要換那種人
少少都唔接受

下午Q媽真的要差下電了

睡醒便往母親大人那裡拿好吃的東西
回家下廚招待友友

因為Q爸執拾東西
QQ被我困在廚房

搞搞震
廚房間中傳出
責罵聲 哭聲

哈哈哈
無計  係咁上下
不過都有影下相

俾把膠刀佢
用得未太好
最後佢決家強行用手分開佢
那麼 她被終止這玩意
下次再嘗試

拔豆角
這個叫合格
不過要鼓勵才能完成

洗花甲 洗鮑魚
咪等於玩水
 

Q爸一完成佢的工作
我便趕鴨仔走
同佢講你任務完成
唔該晒

次後再洗多一回

今日太懶要Q爸帮QQ洸白白
幚佢影下這一刻


是日QQ在我們大飯桌下一起進餐
P.S.
QQ咳了十天
初初幾下....到現在有少少痰聲
俾仍

 


沒有留言:

發佈留言