2011年8月1日星期一

戰友的生日飯@2011

車車好耐無煲老火湯了


有時間 還是用明火 瓦煲煲湯最正


 


母親大人 常說我家的煲湯煲太小了


是日就用這一個大煲啦~


真係多O左不少湯飲呢~


以後煲湯都係用這個好了



是日粟米又大又靚呀~


今晚就聽母親大人的提議


 


合掌瓜籮蔔粟米豬骨湯


個湯甜都不得了



大量蒜蓉 醃排骨



三色椒


第一次用此為車車廚房的食材


聽講又益又好味


 


車車想 這個食材


以後都會係我家常出現



色彩繽紛的 三色椒菠蘿炒雞柳


雞柳乾了點



四餸一湯


椰菜炒蝦乾


蒜蓉蒸排骨


三色椒菠蘿炒雞柳


香煎馬頭


老火湯



P.S.


希望食過這餐生日飯後 你每一個生日都會過得開開心心呀~


2 則留言:

  1. 十萬個多謝你一家大細!!!
    [版主回覆08/02/2011 00:15:00]唔駛客氣呀~
    我們大家一起吃, 才能有4餸一湯
    辛苦你來吃我的新菜色

    回覆刪除
  2. 一D都唔辛苦, 下次有新菜幾住叫我, 我勁樂意黎做白老鼠同比至誠懇嘅意見 仲有, 下次借個廚房黎, 我整肉骨茶過你試試!!

    回覆刪除