2010年9月12日星期日

換制服 (9W2D)


19/6/2010


這一天  上班天 


車車換上一條白裙仔


好像 一個學生妹   (唔係我講的 哈哈哈 開心死我)


感覺 很舒服


唔知 小小寶貝 係咪都覺得好舒服呢~


 


另外車車真的好感恩    因為工作上的伙伴都好好


大小事都 照顧著我  


事例一:


有同事 自己那team忙得不可開交  都走個來問我有乜要搞


唸住幫o左我 先再忙自己  真的好感動呀


這個是A小姐


事例二:


一有 portable x-ray   就不停叫喚我呢


事例三:


一見車車  走得太快 便叫住我  "行慢d呀"


 


現在 車車希望盡力做好本份  不想做成她們的擔子


 


沒有留言:

發佈留言