2010年6月19日星期六

暫不能說的秘密 vol. 15

這一天  上班天  (小小B 9W2D)


車車換上一條白裙仔工作


好像 一個學生妹   (唔係我講的 哈哈哈 開心死我)


感覺 很舒服




雖然  有人話 未過三個月  好易小氣


但車車就 百無禁忌     一切順其自然




真的好感恩    工作上的伙伴都好愛錫車車


大小事都 照顧著我  


事例一:


有同事 自己那team忙得不可開交  都走個來問我有乜要搞


唸住幫o左我 先再忙自己  真的好感動呀


事例二:


一有 portable x-ray   就不停叫喚我呢


事例三:


一見車車  走得太快 便叫住我  "行慢d呀"




現在 車車希望盡力做好本份  不想做成她們的擔子


沒有留言:

發佈留言