2009年10月30日星期五

蝗蟲會@ 上海婆婆

今日 難得聚首


蝗蟲會  轉移到 上海婆婆  (第一次呢)


除了遠方的小天  我們全體出席


這個會 真的不能遲到的  唔係的話 食少好多o野


原來 我們好多人剛外遊回來 當然要講少少遊歷啦


 


那個領隊的故事 好嚇人呀


 


還有 那個"一億"人 真的好搞笑  15/11


 


最後  的題目


也許 是我們多講了  但也是為你好


 


夾時間 約下一次聚會時  竟然要去到下下個月 


原來我們個個都是大忙人


所以 要珍惜每一次的聚會 


 


p.s.


近年  開始學人寫blog   


說真的 不是因為潮流興


而係因為我發覺寫 blog 真的好有意思 


它   就像錄影帶  每次看 都會令我 樂上半天


它   就像記錄冊  有時因為忘記了一些事情 從這兒找尋答案


它   就像溝通渠道   我的好友們會來這兒看看我的近況


也許這樣  才會令我寫上500 多篇  


1 則留言:

  1. 上海婆婆呀 ... 好想食 ... um ... 照情況睇, 可能下次再下次既蝗虫會 我就出席到 WAHAHAHAHA
    [版主回覆11/08/2009 17:29:00]係呀! 等你呀!
     一班人 係咁食 都幾開心呀!
     

    回覆刪除