2009年9月7日星期一

蝗蟲會~閒來小聚

車車 喜愛 簡簡單單的 生活


間中  相約良朋知己~ 來個小聚


feel so good


 


大家一起品嚐清茶淡飯    一起高談闊輪


分享 日常所見所聞  


高高興興又一日



p.s.


期待 向大家分享 我做"Runner" 的晚上


4 則留言:

  1. 係呀~~我都好開心呀!
    謝謝妳時常請我哋食“郭氏私房菜”喎~~~
    不如下個月中秋又嚟丫~~~人月倆團圓丫嘛~~~
    早點約埋呀蓉舒媛佢哋~~~睇吓齊唔齊到人先~~~
     

    回覆刪除
  2. 我都期待緊返黎上你度食飲吹水 haha

    回覆刪除
  3. 石小天咁你快快回來啦!

    回覆刪除
  4. 我們一定等你呀!
    我都好期待與你見面吹水呢~
     
     

    回覆刪除