2009年1月2日星期五

虛驚一場

估不到


新一年的第一個新嘗試


竟然係自行驗孕


 


話說老公問起


點解你仲未o黎 M ???


係wor


經我們細數下


差不多六星期了......


 


今日一瞓醒


決定去買驗孕棒


係購買期間


老公打電話搵我 (心想又會咁O岩)


老公話好緊張 好心急


仲叫我唔好講大話


有同無都要打俾佢話佢知


搞到我都有點緊張


 


咁當然啦......


 


其實自己對於生BB


都好十五十六


 


若果真係有


我當然都係開心


同埋不用再想  "係唔係虎年前生呢?"


因為BB係上天送給我同阿輝的禮物


 


現在無


都有少少失落


唔知點解


就係有少少失落


 


其實好矛盾的


我真係好想同老公


去一轉歐洲


現在有的話


都唔知會何時先有得去


 


咁.....


點解我仲未O黎的??


 


沒有留言:

發佈留言