2008年12月5日星期五

福氣到

有句話"小病是福"


所以我的福氣又來了


 


最近天氣又熱又凍


身體差的車車


點會無份


 


昨日一早


感冒徵狀出晒來


下午已經好乖


睇中醫


 


可惜食完第二碗中藥


我的三寶出現了


嘔o左5次之後


敵不過農夫的碎碎唸


 


面青青咁


由農夫扶去睇夜診


那時候的面色


真的好似..........................


 


一日之間


中西醫都睇過


唔好話唔威


 


最窩心係


阿媽真係好鬼錫我


有時間就打來問我點


"有無嘔呀?"


"食o左o野未?"


(原來昨晚我食完西藥後 佢打俾我 農夫就話o左俾佢知我病o左)


今日的活動就係食同瞓


 


今次病都好好彩


點解??


因為咁o岩


農夫今日放假


 


 


1 則留言: