2008年6月20日星期五

FOB之孖啡cafe 聚會 2008

今日A/N


超級唔乖


唔好好瞓覺 (其實都瞓O左三個鐘呀!)


去O左玩


無計


因為難得聚會


又係自己衰


遲o左request  (抵死)


間cafe 都唔錯




哈哈哈


我其中一個至愛係相中的


意外驚喜



每次派對都有的氣球



好靚呀



靚到都不知點形容


嘩!


我們FOB


456月


5個壽星女呀


陣容強大


有我們5個名呀



P.S.


多謝晒呀!


佢地對我好好ga  好抵錫的


成晚係咁叫我食o野  又叫我食先


驚我返night 肚餓


雖然成日話我嘈


但我知佢地有我係身邊


工作都開心d  (我估的 )


我還記得上一次BBQ 生日聚會 食蛋糕個part 


雖然這一年 我一定唔會再食cheese cake 的 


但個part真係好好笑


 


沒有留言:

發佈留言