2008年4月26日星期六

新嘗試~撈撈麵

話說


我們要參加生日會


由於要DIY


我唸O左幾日


煮乜東東


哈哈哈


唸到了



撈出個彩虹


以下係所需材料



等我煮熟配料先



我最喜歡食"栗"米





煮好了



幾colourful


之後



介紹埋我的靚靚碗~我小學友友送的



D 麵係不用再煮 (經我再三confirm)


就咁係麵檔買回來就得 


都幾方便ga


麵加配料用開水下就得


輪到搞醬汁



分量方面


真的好隨意


簡直就係你想點就點


第一次煮


唔知好唔好味?


睇下食客的反應先




得左!


 


沒有留言:

發佈留言